tirsdag 8. november 2011

Noe nytt

Joda, det strikkes. Mørke, kalde høstkvelder gjør det jo ekstra koselig å sitte inne med strikket i hendene. Nå er det julegaver som står for tur. Og det er ikke få! Hvorfor er jeg alltid ute i siste liten? Julegavene burde jeg jo helst ha begynt på før sommeren, for å rekke å bli ferdig med alt jeg vil strikke!


En av tubesjalene jeg har strikket. Deilig, myk tråd fra Pickles.no. Abuelita tjukk merino. Mønsteret er jo latterlig enkelt, og så går det jo så fort å strikke! Gjort på en kveld. Men nok en gang går jeg i fellen med tykke pinner. Jeg virkelig hater det!

Litt nytt pynt er jo også kjekt å ha. Noen av desse har funnet veien oppi julegave-kassen. Noen har jeg brodert mønster eller tekst på. Litt mer personlig da. Synst de ble ganske så søte.

God tirsdag videre. Jeg kommer sterkere tilbake, med mer julegavestrikk.

1 kommentar:

  1. Du er flink du, jeg har ikke kommet meg til julegavestrikk i år, blitt altfor engasjert i Amanda-prosjektet der jeg har bitt kontaktperson på nyfødintensiven på Ahus. Plutselig hadde jeg noe å brenne for, hehe..

    De hjertene er så fine :D

    SvarSlett